martes, 25 de marzo de 2008

Te conozco de siempre / Te cunosc Dintotdeauna

Yo te conozco de siempre.
Pasé toda una vida buscándote
y cometiendo equivocaciones.

De nada me arrepiento
porque a partir de mis errores
fui encontrando tu camino.

Me dedique demasiado
a teorizar sobre la revolución
y a rehuir el sentimiento.

Y de repente apareciste
como respuesta a mis preguntas
como mi principio y mi fin.

Ahora sé que los dos somos
cara y cruz de la misma moneda
agua y sal del mismo mar.

Tu has traido a mi desiertol
a lluvia fertil, la ilusion cotidiana
de beber en tu oasis.

Creo amarte desde antes
de que se construyera el mundo
y no quiero perderte mas

Yo te conozco de siempre
pasé todo este tiempo imaginándote
dando palos de ciego.

Y gracias a ti, hoy veo.

-----------------------------

Te cunosc dintotdeauna
Mi-am petrecut întreaga viaţă căutându-te
şi comiţând greşeli.

Nu regret nimic
Pentru că prin ele
am găsit drumul spre tine.

Mi-am dedicat prea mult timp
Făcând teorii despre revoluţie
şi fugind de sentimente.

Şi pe neaşteptate ai apărut
ca un răspuns la întrebările mele,
eşti începutul şi sfîrşitul meu.

Acum ştiu că suntem amândoi
cap şi pajură ale aceleiaşi monede
apa şi sarea aceleiaşi mări.

Tu ai adus în deşertul meu
Ploaia fertilă, iluzia cotidiană
de a mă adăpa din oaza ta.

Îmi pare că te iubesc de mult
de dinainte de întemeierea lumii
Şi nu vreau să te mai pierd.

Te cunosc dintotdeauna
Mi-am petrecut tot acest timp imaginându-te
precum un orb merge pe pipăite.

Şi datorită ţie, azi văd.

No hay comentarios: